کشتی کج

عکس و مطلب و ...

کشتی کج

عکس و مطلب و ...

The Undertaker's Hell In a Cell History

 

.:: Deadman's History Of Hell ::.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

.

.:: Bad Blood 1997 ::.

" WWF Champion Shawn Michaels def. The Undertaker "

آندرتیکر در اولین مسابقه ی هل این ا سل تاریخ دابلیو دابلیو ای ، برابر شاون مایکلز قرار گرفت . در حالی که چیزی نمونده بود آندرتیکر پیروز آولین مسابقه ای بشه که خودش ابداع کرده بود ، کین اومد و به آندرتیکر تومبستون زد و شان مایکلز هم با پین کردن آندرتیکر پیروز مسابقه شد .

.

.:: King Of The Ring 1998 ::.

" The Undertaker vs. Mankind , No Contest "

آندرتیکر در کینگ آف د رینگ 1998 ، در یک هل این ا سل برابر منکایند قرار گرفت . در این مسابقه آندرتیکر منکایند رو از بالای قفس روی میز گزارشگر ها پرت کرد اما منکایند باز هم رفت بالای قفس . آندرتیکر در بالای قفس یک چوکسلم به منکایند زد که قسمتی از قفس باز شد و منکایند از بالا افتاد داخل رینگ . آندرتیکر هم بعد از لحظاتی وارد رینگ شد و به منکایند تومبستون زد . اما انقدر حال منکایند بد بود که دیگه آندرتیکر منکایند رو پین نکرد . این مسابقه نتیجه ای نداشت .

.

.:: WrestleMania XV or 1999 ::.

" The Undertaker def. Big Boss Man "

آندرتیکر در رسل مینیا 15 ، که در سال 1999 انجام شد ، در یک هل این ا سل برابر بیگ باس من قرار گرفت . در این مسابقه آندرتیکر تونست خیلی راحت بیگ باس من رو در عرض کمتر از بیست دقیقه با یک تومبستون شکست بده . در آخر این مسابقه ، آندرتیکر به کمک اج ، کریستین و گنگرل ، باس من رو دار زد .

.

.:: Armageddon 2000 ::.

" Kurt Angle Wins The Six Man Hell In a Cell For The WWE Title "

در آرماگدون 2000 ، یک مسابقه ی قفس شش نفره برای بدست آوردن کمربند دابلیو دابلیو ای انجام شد که در این مسابقه افردای چون ، آندرتیکر ، راک ، تریپل ایچ ، استون کلد ، کرت انگل و ریکیشی حضور داشتن . آندرتیکر یکی از قشنگترین صحنه های این مسابقه رو رقم زد و ریکیشی رو از بالای قفس پرت کرد داخل یک کامیون پر از کاه . اما در پایان کرت انگل بود که پیروز مسابقه شد و کمربند دابلیو دابلیو ای خودش رو حفظ کرد .

.

.:: No Mercy 2002 ::.

" Brock Lesnar def. The Undertaker "

اما در نو مرسی 2002 یک مسابقه ی قفس بین آندرتیکر و براک لزنر انجام شد . در این مسابقه که سوپراستار ها برای کمربند دابلیو دابلیو ای میجنگیدن ، آندرتیکر با دست شکسته مسابقه میداد . در این مسابقه آندرتیکر خیلی خوب کار کرد و چندین بار هم تا مرز پیروزی رفت اما در پایان براک لزنر بود که از اشتباه آندرتیکر استفاده کرد و با یک اف فایو ، آندرتیکر رو پین کرد و کمربند دابلیو دابلیو ای رو پیروز شد . این مسابقه یکی از قشنگترین مسابقات سال 2002 بود .

.

.:: Armageddon 2005 ::.

" The Undertaker def. Randy Orton "

در پی پی وی آرماگدون 2005 ، آندرتیکر در یک مسابقه هل این ا سل برابر رندی اورتن قار گرفت . در این مسابقه علاوه بر اینکه باب اورتن ( پدر رندی ) ، خیلی به رندی اورتن کمک کرد اما این آندرتیکر بود که پس از زدن یک تومبستون به باب و سپس یک تومبستون به رندی اورتن ، تونست حریفش رو پین کنه و پیروز مسابقه بشه .

.

.:: Survivor Series 2007 ::.

" World Heavyweight Champion Batista def. The Undertaker "

آندرتیکر در یک مسابقه ی هل این ا سل ، برای بدست آوردن دوباره ی کمربند سنگین وزن ، برابر باتیستا قرار گرفت . در این مسابقه هر دو سوپراستار خوب کار کردن . اما در پایان آندرتیکر به باتیستا بک تومبستون روی پله زد و دیگه کار باتیستا تموم بود که اج بعد از ماه ها برگشت و مسابقه ی این دو رو خراب کرد . اج با صندلی بشدت آندرتیکر رو زد و در پایان باتیستا رو روی آندرتیکر گذاشت و داور هم مجبور شد سه شماره رو اعلام کنه و به این ترتیب باتیستا پیروز مسابقه شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد