کشتی کج

عکس و مطلب و ...

کشتی کج

عکس و مطلب و ...

Smackdown ! . April 25th , 2008 . Results

Smackdown ! . April 25th , 2008 . Results

.

.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

.

" Shannon Moore def. WWE Tag Team Champion The Miz "

.

در اولین مسابقه ی اسمک دان این هفته ، شنن مور برابر میز قرار گرفت . در این مسابقه میز خیلی خوب کار کرد و چند بار هم حریفش رو کاور کرد اما پیروز نشد . در آخر مسابقه بود که شنن مور با فن بک اسلاید پیروز شد . این مسابقه 32 : 4 طول کشید .

.

" Natalya Neidhart def. Cherry "

.

در دومین مسابقه ی این هفته ، ناتالیا نیدهارت برابر چری قرار گرفت . در این مسابقه ناتالیا خیلی خوب کار کرد . در اواخر این مسابقه چری، ناتالیا رو رول آپ کرد اما ناتالیا سر دو قطع کرد . چری یک بولداگ به ناتالیا زد اما ناتالیا باز هم سر دو شونه اش رو بلند کرد . وقتی چری رفت تا یک مانکی فلیپ به ناتالیا بزنه ، ناتالیا جلوی این حرکت رو گرفت و با یک شارپشوتر ، چری رو پین کرد و پیروز مسابقه شد . این مسابقه 22 : 4 طول کشید .

.

" Edge def. Mr.Money In The Bank CM Punk "

.

در سوین مسابقه ی این هفته ، سی ام پانک برابر اج قرار گرفت . در اواخر این مسابقه سی ام پانک داشت خیلی خوب کار میکرد . بخاطر همین زک رایدر در بازی دخالت کرد و به اج کمک کرد و اج هم با یک اسپیر تونست پیروز مسابقه بشه . این مسابقه 21 : 16 طور کشید .

.

" Vladimir Kozlov def. Marty Garner "

.

سوپراستار جدید اسمک دان ، ولادیمیر کوزلاو تونست با یک دی دی تی حریف نچندان قدرتمندش مارتی گارنر رو شکست بده . این مسابقه 42 : 1 طول کشید . مارتی گارنر همون سوپراستاری هست که در نو مرسی 2006 در اولین مسابقه ی ام وی پی حریف ام وی پی بود .

" World Heavyweight Champion Undertaker def. Batista | No DQ Match "

.

اما مین ایونت این هفته ، بین قهرمان سنگین وزن جهان آندرتیکر برابر باتیستا بود در یک مسابقه ی نو دیسکوالیفیکیشن . آندرتیکر با یک هدلاک کار رو آغاز کرد . باتیستا مسابقه رو در دست گرفت . بعد از چند مشت ، باتیستا رفت تا روی زانوی آندرتیکر کار کنه . اما تیکر دوباره مسابقه رو در دست گرفت ، و در گوشه ی رینگ چند مشت محکم به باتیستا زد . آندرتیکر دور خیز کرد تا به باتیستا کلوزلاین بزنه اما باتیستا به تیکر اسپیر زد . آندرتیکر قفل جدیدش گوگوپلاتا رو روی باتیستا زد اما بعد از دو دقیقه تیکر باتیستا رو ول کرد . باتیستا دوباره مسابقه رو در دست گرفت . باتیستا رفت برای باتیستا بمب اما آندرتیکر به باتیستا بک بادی دراپ زد . تیکر به باتیستا چوکسلم زد اما باتیستا سر شماره ی دو شونه اش رو تکون داد . تیکر رفت بیرون رینگ و پلّه رو برداشت و داخل رینگ آورد . اما باتیستا به آندرتیکر اسپاین باستر زد روی پلّه . باتیستا رفت تا به تیکر ، باتیستا بمب بزنه روی پلّه اما شان مایکلز تو مسابقه دخالت کرد و به باتیستا سوییت چین میوزیک زد . آندرتیکر بلند شد و به باتیستا تومبستون زد و پیروز مسابقه شد . به این ترتیب آندرتیکر از کمربندش برابر باتیستا دفاع کرد . این مسابقه 33 : 13 به طور انجامید .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کوتاه از اسمک دان این هفته ::

* در حالی که قرار بود مسابقه ی آندرتیکر و باتیستا معمولی باشه ، ویکی گئررو این مسابقه رو به نو دیسکوالیفیکیشن تغییر داد .

* باتیستا از اینکه ویکی گئررو این شانس رو به باتیستا داد تا دوباره کمربند سنگین وزن رو بدست بیاره از ویکی گئررو تشکر کرد .

* در اسمک دان ، درگیری ای بین مت هاردی و ام وی پی بوجود اومد که بعد از چند لحظه ام وی پی فرار کرد و طرفدارا بشدت او رو هو کردن .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد